יום שישי, 26 במאי 2017

עוגת גבינה פירורים ודובדבנים

שבועות בפתח ואני מביאה לכם את ❤ העוגה שהחצי השני שלי  הכי אוהב,  אם אני רוצה לשמח אותו אני מכינה לו אחת כזו...אז לכל אוהבי עוגות הגבינה (מתוודה אני לא אחת כזו) העוגה הזאת קלה להכנה ונעשית עם המון אהבה...תהנו



מצרכים:

1. צנצנת קונפיטורת דובדבנים

לבסיס ולפירורים:

1/2 כוס סוכר
2 כוסות קמח תופח
3 חלמונים
200 גרם חמאה בטמפ' החדר

למלית גבינה:

2 מכלים שמנת 38%
1 אינסטנט פודינג וניל
2/3 כוס (140 גרם) סוכר
250 גר' גבינת מסקרפונה
250 גר' גבינת שמנת  בטעם טבעי



אופן ההכנה:

בסיס פירורים:

1. מחממים את התנור לחום בינוני (180 מעלות). משמנים את התבנית.
2. הכנת הבסיס והפירורים במעבד מזון שמים את את הסוכר, הקמח, החלמונים תמצית הווניל והחמאה ומעבדים בפולסים קצרים לתערובת אחידה.
3. מחלקים את הבצק ל 2/3 ו-1/3 
4. 2/3 משטחים בתחתית התבנית הקפיצית ואת שאר הבצק שישמש אותנו לפירורים משטחים על נייר אפייה ומניחים באותו מפלס בתנור של התבנית
4. אופים כ-30 דקות, או עד שהבצק זהוב מאוד. 
5. מוציאים ומצננים עד שמגיע לטמפרטורת החדר.

מלית גבינה:
6. שמים בקערת המערבל את השמנת  עם הסוכר והאינסטנט פודינג ומקציפים עד שמתקבלת קצפת יציבה מאוד. 
7. מוסיפים את הגבינות ומקפלים בעדינות עד שמתקבל קרם אחיד.
8. עוטפים את שולי התבנית בנייר אפיה חתוך לרצועות בגובה התבנית (מומלץ למרוח מעט שמן בהיקף הפנימי של התבנית ואז נייר האפיה נדבק ולא זז כאשר מוזגים את המלית.
9.מוזגים את הקרם על שכבת הבסיס שבתבנית ומאחסנים במקרר לשעתיים.

10. את 1/3 הבצק נפורר ידנית לפירורים קטנים.
11. נחמם במיקרוגל מעט את קונפיטורת הדובדבנים בכדי שתהיה קלה למריחה (יש לשים לב לא לחמם יותר שחום הקונפיטורה לא יהרוס את מלית הגבינה)

אפשרויות להרכבת העוגה:

1. יש אפשרות לפזר חצי עוגה דובדבנים חצי עוגה פירורים (לאלה שאוהבים ואלה שלא).

2. למרוח דובדבנים על כל מלית הגבינה להכניס למקרר כשעה ולפזר מעל את תערובת הפירורים.

3.אפשרות שלישית למרוח את הקונפיטורה מעל הבצק האפוי לאחר שהגיע לטמפרטורת החדר, להכניס את התחתית לקירור להתייצבות הקונפיטורה ורק אז להכין את תערובת הגבינה.

עוגת גבינה חלומית בהתחייבות ולא אני אמרתי.

שבועות קסום.
אסתי❤



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה